Případová studie: Jak jsme vyprodali sklady 14 dní před Vánoci díky škálování Facebook a Google PPC reklamy s PNO pod 15 %
Tahle případová studie Facebook reklamy a Google reklamy mluví o zajímavém příběhu. Příběhu klienta, který má rodinný podnik (e-shop). Ten se pro něj díky naší spolupráci stal vydělávající a ziskovou radostí. To je sen každého začínajícího e-shopaře. Jenže po přebrání spolupráce po jiném freelancerovi a posléze agentuře to vůbec nevypadalo, že se může jednat o […]
Případová studie TikTok výkonnostní kampaně s PNO pod 20 %
Na internetu byla napsána spousta případových studií na Facebook reklamu nebo Google Ads reklamu, ale zatím tady není moc těch, které by byly na téma TikTok výkonnostní kampaně. Proto mi přišlo zajímavé vám jednu takovou předat. Tahle případová studie TikTok prodejních kampaní vám ukáže, jak jsme rozjeli TikTok kampaně u e-shopového klienta a hned v […]
TOP 16 AI nástrojů v roce 2024, které vám zefektivní práci a podnikání (nahradí nás umělá inteligence?)
Ještě nedávno jsme říkali, jak se okolo nás vše hýbe až nějak moc rychle, že je čas zpomalit, zastavit, uklidnit se. Jenže technologie se neptá na to, jak se cítíme. Technologie nezastavuje a inovuje. Přišlo OpenAI s ChatGPT a pomyšlení na zpomalení bylo ta tam. Tyto AI nástroje mi aktuálně ulehčují mé podnikání a věřím, […]
See think do care (STDC): prodejní cyklus v marketingu
Prodejní cyklus je vývoj vztahu mezi zákazníkem a prodejcem, který vrcholí dokončenou obchodní transakcí. Cyklus může být dlouhý hodiny, ale třeba také měsíce nebo roky. Obchodní teoretici analyzovali prodejní interakce a popsali jejich běžné součásti, aby mohli lépe předvídat a kontrolovat úspěšné výsledky. See-Think-Do-Care (STDC) framework je to oč tu běží. Navzdory některým představám, marketing […]