Obsahový marketing: proč se na něj zaměřit a jeho trendy v roce 2024

Obsahu na internetu je spousta. Každý si dnes může založit blog, psát na média třetích stran, nebo být YouTuber. Často se ale obsah tvoří impulzivně, bez promyšlené strategie či publikačního plánu. Používáme platformy, které už nejsou aktuální a o nových toho třeba tolik nevíme. Pojďme se tedy podívat na to, co frčí v obsahovém marketingu v tomto […]

Instagram Reels: co to je, srovnání s Tiktokem, výhody a nevýhody

V polovině roku 2020 přišel Instagram s novým formátem krátkých videosekvencí. Nazývá se Instagram Reels a je inspirovaný sociální sítí TikTok, kterou si oblíbili zejména teenageři a mladí lidé do 25 let (dnes už je na TikToku většina uživatelů starších 18 let). Už na první pohled ale najdeme mezi oběma platformami zásadní rozdíly. Každá z […]

Influencer marketing od A do Z v roce 2024: jak funguje a kdy ho využít?

S výrazem influencer marketing se v poslední době setkáte stále častěji. Spolupráce s influencery je zkrátka trendem a skvěle funguje mnoha českým i zahraničním firmám napříč obory. Pomoci může i vaší firmě, a to různými způsoby. Abyste se ale mohli influencer marketingu úspěšně věnovat, je nejprve potřeba znát všechna jeho specifika, výhody i možná úskalí. […]