Hluboká práce, Cal Newport: 14 tipů z knihy – reading challenge #Y20B01

Kniha má přívlastek “pravidla pro soustředěný úspěch v roztěkaném světě” a to je to, co ji vystihuje. Autor Cal Newport je uznávaný spisovatel v oblasti produktivity v moderní době. Moderní doba nám klade spousty alternativ, kterým se můžeme věnovat místo kvalitní hluboké práce. V knize Hluboká práce jsou popsané postupy, jak z každého jednoho dne […]

Jak drahé je zdarma, Dan Ariely – 8 hlavních myšlenek knihy – reading challenge #Y19B02

Dan Ariely je americký vědec, narozen v Izraeli. Vyučuje psychologii a behaviorální ekonomii na univerzitě v USA. Specificky se věnuje iracionálním rozhodnutím v ekonomice, ale i v osobním životě. Dan Ariely je autorem několika knih, které se všechny točí okolo tématu psychologie a rozhodování. Jak drahé je zdarma je jedna z jeho nejznámějších knih. Přehled […]

Covid-19 reklamy – ukázky, jak k pandemii přistoupily známé značky ve své marketingové komunikaci

V článku najdete ukázky Covid-19 reklamy od známých značek. S marketingem totiž budete úspěšní, pokud cílové skupině předáte přidanou hodnotu. To může být forma informace nebo třeba pobavení. V marketingu platí pravidlo, čím jste relevantnější, tím máte větší šanci na úspěch, jelikož aktuálnost vašeho marketingu ukazuje, že se jako firma zajímáte o aktuální dění a […]

LinkedIn reklama v roce 2024, možnosti cílení v rámci placené propagace na LinkedInu

Spousty uživatelů platformy LinkedIn si uvědomuje, jak je tato sociální síť silná v rámci organického dosahu, který nebude trvat věčně. Čím dál tím více jedinců, ať už podnikatelů nebo zaměstnanců, začíná tvořit obsah, který je tou magickou formulí pro získávání zakázek a budování nových obchodních vztahů. Ovšem je třeba zmínit, že LinkedIn nabízí i placenou […]