Reklama na roušky a respirátory – Google Ads, Sklik, Facebook Ads

Chtěli jste udělat reklamu na roušky a respirátory? Divíte se, že vám systémy zamítají tyto reklamy, nebo je nelze schválit? Divíte se správně, všechny tři hlavní PPC systémy zavedly jisté restrikce, aby omezily množství těchto reklam a taktéž zamezily zneužívání situace okolo pandemie koronaviru Covid-19. Reklama na roušky a respirátory není tedy žádný medík. Více […]
Jak připravit e-shop na Vánoční nápor? 6 tipů, na které neradno zapomenout nejen před Vánoci

Vánoce jsou období roku, kdy většina e-shopů / B2C podniků vydělá tolik peněz, jako v předchozích 9 měsících. O to víc je to umocněno tím, že byl rok 2020, kdy jsme byli všichni svědky fenoménu zvaného Covid-19. Tento fenomén nás velice rychle naučil pracovat z domu na home officech. Naučil nás nakupovat potraviny online. A […]
Zarovnání textu na webových stránkách a e-shopech: 6 tipů a ukázky

Je to už nějaký ten pátek, kdy jsem se komunity na LinkedIn ptal, jaké zarovnání textu na webu a e-shopu je správné. Dostalo se mi různých odpovědí a názorů, což mi prostě nedalo. A tak jsem začal dál brouzdat po internetu, abych přišel s odpovědí na tuto věčnou otázku. Sláva, našel jsem ji! A dokonce […]
Marketing pro restaurace a kavárny – návod, jak ho dělat

Není to dlouho, co jsem se členů české LinkedIn komunity (tisícovky jedinců) zeptal, jak by si přestavovala, že by měla marketingově komunikovat jejich oblíbená kavárna nebo restaurace. Vznikl z toho doslova a do písmene návod na to, jak v roce 2024 dělat marketing pro restaurace a kavárny. LinkedIn komunita se vyznačuje tím, že se v […]