7 tipů, jak správně na email marketing

Co je to email marketing? Email marketing (neboli e-mailing) je souhrnný pojem pro činnost, kdy jsou k účelu propagace služby či výrobku využívány e-mailové zprávy. Zabývá se cíleným rozesíláním komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovené seznamy e-mailových adres, kterým říkáme databáze příjemců. Email marketing je velmi účinný kanál tzv. přímého marketingu, využívá se při […]
Reklama na Twitteru: jak na ní v roce 2024

Twitter je jednou z nejrozšířenějších sociálních sítí na světě. Založil ji v roce 2006 američan Jack Dorsey. Twitter je mikroblogovací platforma, která umožňuje uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. Tweety jsou textové příspěvky dlouhé maximálně 280 znaků (do roku 2017 to bylo pouze 140 znaků). Díky stručnému vyjadřování si Twitter […]
TOP 10 post planner (plánovač příspěvků) na sociální sítě

Úspěch na sociálních sítích není jen o pěkných fotkách a poutavých textech. Pokud chcete mít opravdu dobrý firemní, ale i osobní profil, musíte mít promyšlenou strategii a veškeré posty plánovat skrze post plannery (plánovače příspěvků na sociálních sítích). Někomu vyhovuje mít dopředu připravený veškerý obsah včetně stories, někdo se zaměřuje jen na pevné příspěvky. Stejně […]
Jak psát texty v reklamě a marketingu: 9 tipů z praxe (příklady nejlepších a nejhorších textů)

Když se řekne “dobrá a špatná reklama”, většině z nás se asi vybaví televizní spoty, YouTube videa nebo slogany na billboardech. Tentokrát se ale zaměříme na texty v reklamě na sociálních sítích. Řekneme si, jakých zásad se při psaní reklamních textů na Facebooku a Instagramu držet a čeho se naopak vyvarovat. Nejlépe se všechno vysvětluje […]