Marketingový mix a 4P: co to je, jak ho správně využít a jeho důležitost v reklamě

Marketingový mix, pro některé denní chléb jejich podnikání pro jiné neznámý a nic neříkající pojem. Pojďme se společně podívat na celkovou problematiku marketingového mixu a jak ho můžete ve svém podnikání využít. Co marketingový mix vlastně znamená? Marketingový mix je soubor taktických nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které firmě umožňují upravit nabídku […]
Landing page, která konvertuje: 7 tipů, jak na ni a čemu se vyhnout

Landing page je jako obálka časopisu. Když si v trafice vybíráme, co budeme o víkendu číst, tak je to právě přebal, který zpravidla rozhoduje o naší volbě. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by takový „přebal“ vaší online prezentace měl vypadat a získejme společně nové zákazníky. Co je landing page? Anglický termín landing page […]
Videoreklama na Facebooku a Instagramu: zaujměte v prvních třech sekundách

Videa se na sociálních sítích těší stále větší popularitě. Proč tedy nevyzkoušet i reklamy v tomto formátu? Můžou vám přinést nové zákazníky rychleji a jednodušeji než statické příspěvky. Prozradím vám tedy, jak by měla úspěšná videoreklama na Facebooku a Instagramu vypadat, připomenu základní parametry a přidám i několik praktických tipů a příkladů ze zahraničí. TIP: […]
Canva: profesionální grafika i pro neprofesionály

Kvalitní vizuály jsou v dnešní době základem úspěchu, a to nejen v online světě. Navíc se díky moderním technologiím dají vytvořit poměrně rychle a snadno. S grafickým online editorem Canva to zvládne opravdu každý. Jak se s tímto nástrojem naučit pracovat? A proč se vyplatí i ve vašem byznysu? Vznik Canvy Canva byla vytvořena mladou […]