S marketingem budete úspěšní, pokud cílové skupině předáte přidanou hodnotu. To může být forma informace nebo třeba pobavení. V marketingu platí pravidlo, čím jste relevantnější, tím máte větší šanci na úspěch, jelikož aktuálnost vašeho marketingu ukazuje, že se jako firma zajímáte o aktuální dění a to lidem imponuje. Navíc se poté chováte jako člověk a to je další bonus oproti značkám, které zůstávají v minulosti a stále se prezentují jako studené korporáty. Nikoho nezajímá vaše reakce na událost, která se stala před 3 lety (pokud se nejedná o nějaký významný den, výročí nebo katastrofu). Pandemie Covid-19 byla a je ideální příležitostí pro firmy ukázat jejich schopnost reagovat na aktuální dění ve světě.

Jelikož mi přišlo škoda ty nejlepší kousky jen tak zapomenout, vytvořil jsem blogový článek skládající se z těch nejlepších ukázek, které jsem na internetu zaznamenal. A co je na tom nejlepší? Pokud jsem na nějakou zapomněl, napište mi, třeba na LinkedInu nebo na mail a já je do blogu dodám.

Jo a ještě jedna věc, nebojte se článek sdílet, za každé sdílení budu moc rád, jelikož mi přijde škoda, aby nějaký markeťák zůstal o tuto sbírku ochuzen.

Durex Covid-19 marketingová komunikace

Golds Gym Covid-19 marketingová komunikace

Burger King Covid-19 marketingová komunikace

Emily Covid-19 marketingová komunikace

Cestujlevne Covid-19 marketingová komunikace

Adidas Covid-19 marketingová komunikace

#supportthedoctors Covid-19 marketingová komunikace

Bumble Covid-19 marketingová komunikace

Correio Covid-19 marketingová komunikace

KFC Covid-19 marketingová komunikace

Humble Digital Agency Covid-19 marketingová komunikace

Pornhub Covid-19 marketingová komunikace

McDonald’s Covid-19 marketingová komunikace

Smart Covid-19 marketingová komunikace

Spotify Covid-19 marketingová komunikace

Nissan Covid-19 marketingová komunikace

Google Earth Covid-19 marketingová komunikace

Carslberg Covid-19 marketingová komunikace

Thought Blurb Covid-19 marketingová komunikace

What’s in name Covid-19 marketingová komunikace

Zoom Covid-19 marketingová komunikace

Point of view Covid-19 marketingová komunikace

Misu Covid-19 marketingová komunikace

Flair Covid-19 marketingová komunikace

Jeep Covid-19 marketingová komunikace

Heinz Covid-19 marketingová komunikace

WHO Covid-19 marketingová komunikace

Hun Wines Covid-19 marketingová komunikace

Nike Covid-19 marketingová komunikace

Starbucks Covid-19 marketingová komunikace

Tak co, která značka to za vás zvládla nejlépe? Napište do komentáře pod tento blogový příspěvek.

Pokud jsem na nějakou zajímavou reklamu zapomněl, určitě pošlete do zprávy na LinkedInu nebo mail! 🙂

Denně sdílím hodnotné tipy z marketingu na svůj LinkedIn profil. Na Instagramu najdete střípky z mého osobního života, tak kdyby se vám stýskalo, můžete mrknout i tam.

Mějte fajn den!

Jo a pokud nevíte, kdo jsem, více se dozvíte na stránce Můj příběh, mé hodnoty naleznete na stránce Mé hodnoty a mé služby najdete zde. Tak zase někdy příště!

Zdroje

  • https://www.adsoftheworld.com/collection/covid19_ads#
  • Google images
  • LinkedIn obecně
  • Můj LinkedIn profil