HODNOTY

Život každého jedince se řídí různými hodnotami, které nás ovlivňují v každodenním rozhodování. Moje hodnoty najdete níže. =)

CO UMÍM A CO MĚ BAVÍ

Tvorba webových stránek

Kódovat neumím, ale šablonový web splňující veškeré standardy dnešní doby vymrsknu rychle a precizně.

k

Online marketing

Sociální média, brandové i performance kampaně, PPC reklama a influencer marketing.

g

SEO

Search engine optimization je specifická disciplína, ale i tu zvládám, případně disponuji experty ve svém okolí.

Webová a marketingová analytika

Výhoda online marketingu oproti offline marketingu spočívá v datech a rychlé optimalizaci kampaní = efektivněji vynaložené finance.

Marketingová strategie/konzultace

Vhodně zvolit marketingovou strategii. Důležitý. Teda, jenom pokud Vám záleží na investovaných financích.

E-mail marketing

E-mail marketing patří stále mezi silné kanály. Umím vytvořit e-mail marketing, který je pro zákazníky přidanou hodnotou, který zákazníci čtou a neházejí ho do spamu.

EFEKTIVITA

Někdo to může nazvat jako nemoc, ale pro mě se jedná o stěžejní hodnotu, jelikož si jsem vědom, že nikdo z nás tu nebude věčně, a tak se snažím využít každou vteřinu, kterou jsme obdarováni. Efektivita je nadřazená veškerým mým činnostem – práce, cvičení, vaření, věšení prádla, apod. Teda… ne úplně všem činnostem… Jsou tu chvíle, kdy je třeba zpomalit a užít si krásu okamžiku – i takové chvíle miluji!

UPŘÍMNOST

Ať se děje cokoliv, řekni mi na rovinu, co si o mně, o dané činnosti, o mém návrhu, o produktu, myslíš. Narovinu, konstruktivně s feedbackem a návrhem pro zlepšení. Nemám rád zbytečnou omáčku okolo, pojďme přímo k věci.

Pozitivní nastavení mysli

Pokud nejsi pozitivní, končíš. Mám rád lidi, kteří vidí svět optimisticky, ne bludně nebo naivně, ale optimisticky. Věří v lepší sebe sama, věří v lepší zítřek, věří v lepší schopnost zvládnout úkol lépe. Když se něco nepovede, jede se dál. Tyto lidi mám rád a sám tak vnímám svět. Jasně, jsou dny, kdy se nic nedaří, známe to všichni, ale i tam je třeba věřit v lepší svět.

Tvrdá práce

Ještě nikdo nikdy nedosáhl něčeho velikého bez tvrdé práce. A to veliké nemusí být nutně vybudovat Amazon, ale třeba mít šťastnou, spokojenou a zdravou rodinu, kde se mají všichni rádi. I to stojí obrovské množství práce, která není vidět, ale je nutná pro komunikaci uvnitř rodiny. Je to stejné jako při budování veliké firmy – obrovské množství práce, která není vidět, není o ní nikde nic napsáno. Ví o ní pouze ten konkrétní člověk a jeho blízké okolí.

Důvěra a lidský přístup

Všichni jsme jen a pouze lidé, nejsme stroje, jsme lidé, kteří fungují na základě iracionálního rozhodování a emocí. A to je v pořádku, tak to má být. Důležité je přistupovat tak k lidem a chovat se jako stejně rovný za každých podmínek. S lidským přístupem se pojí i důvěra, bez které by to dneska ve společnosti nešlo. Důležité je pamatovat si, že důvěra se těžce buduje, ale lehce ztrácí.

Otevřenost a kritické myšlení

Otevřenost je jedna z vlastností, které jsou potřeba pro neustálé vzdělávání a posouvání svých limitů a svého know-how. Je třeba být otevřený novým názorům, novým věcem, feedbacku a také se nebát kriticky přemýšlet nad svými názory nebo nad věcmi v zajetých kolejích. Dělám to správně? Uvažuju nad danou věcí správně? Neexistuje lepší, efektivnější, správnější cesta, jak dosáhnout cíle?

Jsem přesvědčen o tom, že marketing je tou nejmocnější silou, kterou mají k dispozici lidé, kteří chtějí dosáhnout změny.

Seth Godin, Americký podnikatel a marketér

Podnikání má dvě – a pouze dvě – základní funkce: marketing a inovaci. Marketing a inovace plodí výsledky, vše ostatní jsou náklady.

Peter Drucker, Rakouský ekonom a spisovatel

Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.

Henry Ford, Americký průmyslník

Dělat marketing jenom proto, aby se dělal marketing, je největší bullshit. Marketing musí přinášet výsledky, jinak se jedná o zbytečný waste financí.

Tomáš Černovský, Markeťák, webový nadšenec, podnikavec a sportovec

Konzultace, káva, telefonát nebo workout s Tomášem? Není problém!

NAPIŠTE MI

Na Vaše odpovědi odpovídám zpravidla do 24 – 48 hodin.

Čím více Váš dotaz specifikujete, tím je větší šance, že Vám odpovím rychle a správně.

Pro ty, kteří mi chtějí zavolat, jít se mnou na kávu nebo jít se mnou cvičit, prosím, specifikujte, které tři termíny jsou za Vás nejvhodnější.

14 + 2 =

Kontakt

  • Adresa: Prouzova 2, Praha 9, 190 00
  • IČO: 00767972, nejsem plátce DPH
  • Bankovní účet: 43-4724640247/0100, vedený u společnosti Komerční banka a.s.
  • E-mail: tomas@cernovsky.cz
  • Tel.: +420723333859

Další zajímavé projekty

Pracuji na nich 🙂

Mezi mé partnery patří