Nabízené služby v online reklamě | Tomáš Černovský

Nabízené služby v online reklamě

Online marketing pro mne není pouze zdroj obživy, je to také zdroj zábavy, hobby a místo, které mě stále nepřestává udivovat svou inovací, variabilitou a možnostmi, které se neustále rozšiřují. Všechny nabízené služby v online reklamě najdete níže.

Nabízené služby v online reklamě

k

Online reklamní kampaně na sociálních sítích a v PPC

Sociální média, brandové i performance kampaně, PPC reklama.

More Info

Marketingová strategie

Vhodně zvolit marketingovou strategii. Důležitý. Teda, jenom pokud Vám záleží na investovaných financích.

More Info

Konzultace

Občas Vám chybí jenom jedna informace, jeden střípet, abyste byli úspěšní. Jindy to je maraton. V obou případech Vám budu skvělým parťákem.

More Info

E-mail marketing

E-mail marketing patří stále mezi silné kanály. Umím vytvořit e-mail marketing, který je pro zákazníky přidanou hodnotou, který zákazníci čtou a neházejí ho do spamu.

More Info

Správa sociálních médií a kampaní na sockách

Sociální média právě prožívají své zlaté časy. Lidé na nich tráví více času, než kdy dříve. Hledají na nich inspiraci, vzdělávají se, baví se, sdílí mezi s sebou aktuality, své příběhy, zajímavosti z osobního i profesního života, objevují nové služby a nakupují produkty.

Sociální sítě se dají využít nejen k budování povědomí o Vašem produktu, značce nebo osobním brandu. Sociální sítě jsou i silný prodejní nástroj. Existují tzv. performance kampaně, které doručují konverze, ať už se jedná o zanechání kontaktu, prodeje produktu na e-shopu, nebo prodeje služby na Vašem webu.

Správa sociálních médií a kampaní patří k mým TOP specialitám a cítím se v nich jednoznačně nejsilnější.

Více o nich píšu na mém blogu.

 

 

PPC kampaně a SEO

Jak moc je Váš web / e-shop vidět v organických výsledcích vyhledávání? To je SEO (search engine optimization). Pokud máte dobře zoptimalizované SEO na Vašem webu, pak je vysoká pravděpodobnost, že na Váš web chodí zákazníci, kteří hledají právě Vaši službu bez využití reklamy. Vás to prakticky nic nestojí, je to organické vyhledávání a díky němu získáváte potenciální zákazníky zdarma.

SEO nepřinese rychlé výsledky jako PPC kampaně, ale vyplatí se na něm pracovat, jelikož v horizontu několika měsíců, let se z něj může stát hodnotný zdroj zakázek a zákazníků. Reklama ve vyhledávání má na rozdíl od SEO výhodu v tom, že se s ní dají dosahovat výsledky relativně rychle.

Jak funguje PPC? Člověk, který hledá řešení svého problému nebo už hledá konkrétní službu/produkt jde a do vyhledávače zadává tento dotaz (klíčová slova). Pokud jsme schopni PPC reklamou reagovat na jeho potřebu a bidujeme správně, můžeme tuto poptávku přetavit v konverzi na nšem webu/e-shopu.

Rozebral jsem pro vás, kdy zvolit PPC kampaně a kdy zvolit kampaně na sociálních sítích. To by vám mělo pomoct s rozhodnutím. 🙂

Sociální sítě a PPC kampaně patří mezi mé nejvíce nabízené služby v online reklamě vůbec. Klienti je nejčastěji poptávají, jelikož jsem na ně největší expert.

Marketingová & brand strategie

Nejprve udělám analýzu Vašeho businessu, Vašich profilů na sociálních sítích, Vašich předchozích reklam a také webových stránek. Spolu si stanovíme businessové cíle, které chcete plnit, a které Vám dávají smysl. Přidáme Vaši vizi, hodnoty a feedback od zákazníků.

Na těchto základech a datech budu stavět celou komunikační strategii podniku. Zvolím vhodné reklamní kanály, které pro Vás dávají v rámci online marketingu smysl.

Teprve poté přejdeme k samotnému vytváření jednotlivých reklam, příspěvků, obsahu tak, aby zákazníkům přinášely přidanou hodnotu. To je klíč k úspěchu v marketingu.

TIP: viděli jste nejlepší světové reklamy známých brandů v roce 2020? Mrkněte na ně zde.

Konzultace a školení

Díky jednorázové nebo pravidelné konzultaci Vám poradím, kterým směrem by se Vaše komunikace v online prostředí měla ubírat.

Doporučím Vám, které nástroje a platformy v rámci Vašeho podniku využívat tak, aby Váš online marketing byl finančně efektivní.

Je pro Vás Clubhouse?

Nebo byste naopak měli využívat LinkedIn reklamu?

To a mnohem více obsahují mé konzultace nebo strategie.

Email Marketing

Už jste slyšeli, že je e-mailing mrtvý? Já si to nemyslím. E-mailing je stále jeden z kanálů s nejvyšším konverzím poměrem. E-mailing má např. oproti sociálním sítím už nějaké ty roky za sebou, ale lidé ho stále navštěvují. Vlastně… Chodíte na e-mail?

Téměř každý den nebo dokonce několikrát za den, je to tak? Klikáte na newslettery Vašich oblíbených e-shopů? Pokud zákazníky oslovíte s nabídkou, která pro ně je zajímavá, pak máte téměř vyhráno. Nasbírané relevantní e-mailové adresy mají cenu zlata.

Mezi další mé nejčastěji nabízené služby v online reklamě patří e-mail markeitng. Tento nástorj se řadí mezi dinosaury, nicméně stále žijící a dobře fungující dinosaury. Jedná se o skvělý retenční kanál.