MÉ SLUŽBY

Online marketing pro mne není pouze zdroj obživy, je to také zdroj zábavy, hobby a místo, které mě stále nepřestává udivovat svou inovací, variabilitou a možnostmi, které se neustále rozšiřují.

CO UMÍM A CO MĚ BAVÍ

Tvorba webových stránek

Kódovat neumím, ale šablonový web splňující veškeré standardy dnešní doby vymrsknu rychle a precizně.

More Info

k

Online marketing

Sociální média, brandové i performance kampaně, PPC reklama a influencer marketing.

More Info

g

SEO

Search engine optimization je specifická disciplína, ale i tu zvládám, případně disponuji experty ve svém okolí.

More Info

Marketingová strategie

Vhodně zvolit marketingovou strategii. Důležitý. Teda, jenom pokud Vám záleží na investovaných financích.

More Info

Konzultace

Občas Vám chybí jenom jedna informace, jeden střípet, abyste byli úspěšní. Jindy to je maraton. V obou případech Vám budu skvělým parťákem.

More Info

E-mail marketing

E-mail marketing patří stále mezi silné kanály. Umím vytvořit e-mail marketing, který je pro zákazníky přidanou hodnotou, který zákazníci čtou a neházejí ho do spamu.

More Info

Tvorba webových stránek a e-shopů

Tvořím primárně šablonové ale i kódované webové prezentace a e-shopy, které mají duši a doručují výsledky, ať se jedná o návštěvnost, konverze nebo zvýšení povědomí o Vaší značce a produktu.

Vždy kladu důraz na detail a moderní, čistý design, který odpovídá hodnotám Vaší firmy.

Nezapomínám ani na plné zabezpečení a optimalizaci webu pro mobilní zařízení, jelikož více než 50 % návštěv webových a e-shopových stránek jsou z mobilního zařízení.

Vždy vycházím z potřeb klienta a odsouhlaseného zadání.

Správa sociálních médií a kampaní na sockách

Sociální média právě prožívají své zlaté časy. Lidé na nich tráví více času, než kdy dříve. Hledají na nich inspiraci, vzdělávají se, baví se, sdílí mezi s sebou aktuality, své příběhy, zajímavosti z osobního i profesního života, objevují nové služby a nakupují produkty.

Sociální sítě se dají využít nejen k budování povědomí o Vašem produktu, značce nebo osobním brandu. Sociální sítě jsou i silný prodejní nástroj. Existují tzv. performance kampaně, které doručují konverze, ať už se jedná o zanechání kontaktu, prodeje produktu na e-shopu, nebo prodeje služby na Vašem webu.

Správa sociálních médií a kampaní patří k mým TOP specialitám a cítím se v nich jednoznačně nejsilnější.

Marketingová & brand strategie

Nejprve udělám analýzu Vašeho businessu, Vašich profilů na sociálních sítích, Vašich předchozích reklam a také webových stránek. Spolu si stanovíme businessové cíle, které chcete plnit, a které Vám dávají smysl. Přidáme Vaši vizi, hodnoty a feedback od zákazníků.

Na těchto základech a datech budu stavět celou komunikační strategii podniku. Zvolím vhodné reklamní kanály, které pro Vás dávají v rámci online marketingu smysl.

Teprve poté přejdeme k samotnému vytváření jednotlivých reklam, příspěvků, obsahu tak, aby zákazníkům přinášely přidanou hodnotu. To je klíč k úspěchu v marketingu.

Konzultace a školení

Díky jednorázové nebo pravidelné konzultaci Vám poradím, kterým směrem by se Vaše komunikace v online prostředí měla ubírat.

Doporučím Vám, které nástroje a platformy v rámci Vašeho podniku využívat tak, aby Váš online marketing byl finančně efektivní.

SEO a PPC

Jak moc je Váš web/e-shop vidět v organických výsledcích vyhledávání? To je SEO (search engine optimization). Pokud máte dobře zoptimalizované SEO na Vašem webu, pak je vysoká pravděpodobnost, že na Váš web chodí zákazníci, kteří hledají právě Vaši službu bez využití reklamy. Vás to prakticky nic nestojí, je to organické vyhledávání a díky němu získáváte potenciální zákazníky zdarma.

SEO nepřinese rychlé výsledky jako PPC kampaně, ale vyplatí se na něm pracovat, jelikož v horizontu několika měsíců, let se z něj může stát hodnotný zdroj zakázek a zákazníků. Reklama ve vyhledávání má na rozdíl od SEO výhodu v tom, že se s ní dají dosahovat výsledky relativně rychle.

Jak funguje PPC? Člověk, který hledá řešení svého problému nebo už hledá konkrétní službu/produkt jde a do vyhledávače zadává tento dotaz (klíčová slova). Pokud jsme schopni PPC reklamou reagovat na jeho potřebu a bidujeme správně, můžeme tuto poptávku přetavit v konverzi na nšem webu/e-shopu.

Email Marketing

Už jste slyšeli, že je e-mailing mrtvý? Já si to nemyslím. E-mailing je stále jeden z kanálů s nejvyšším konverzím poměrem. E-mailing má např. oproti sociálním sítím už nějaké ty roky za sebou, ale lidé ho stále navštěvují. Vlastně… Chodíte na e-mail?

Téměř každý den nebo dokonce několikrát za den, je to tak? Klikáte na newslettery Vašich oblíbených e-shopů? Pokud zákazníky oslovíte s nabídkou, která pro ně je zajímavá, pak máte téměř vyhráno. Nasbírané relevantní e-mailové adresy mají cenu zlata.

NAPIŠTE MI

Na Vaše odpovědi odpovídám zpravidla do 24 – 48 hodin.

Čím více Váš dotaz specifikujete, tím je větší šance, že Vám odpovím rychle a správně.

Pro ty, kteří mi chtějí zavolat, jít se mnou na kávu nebo jít se mnou cvičit, prosím, specifikujte, které tři termíny jsou za Vás nejvhodnější.

6 + 8 =

Kontakt

  • Adresa: Erbenova 436, Mladá Boleslav – 293 01
  • IČO: 00767972, nejsem plátce DPH
  • Bankovní účet: 43-4724640247/0100, vedený u společnosti Komerční banka a.s.
  • E-mail: tomas@cernovsky.cz
  • Tel.: +420723333859

Další zajímavé projekty

Pracujeme na tom…

PARTNEŘI A CERTIFIKÁTY