Blog
Jsem rád, že jste narazili i na můj blog. Co tady najdete? Občas i mimo práce s klienty píšu. Píšu o marketingu, o produktivitě, businessu, seberozvoji a tak. Snad se vám něco bude líbit. A kdyby jo, klidně písněte (moc mě to potěší) nebo článek nasdílejte na svoje socky (to mě potěší ještě víc!). Tak enjoy!
Kategorie blogů
Kdy volit PPC reklamu v Google Ads a Skliku, a kdy na Facebooku a Instagramu – rozdíly, výhody a nevýhody
Klienti se mne často ptají, kdy by se měli vrhnout do PPC reklamy v Google Ads a v Skliku a kdy naopak využít sílu PPC reklam na Facebooku nebo Instagramu. Nebo hůř. Klient přijde s tím, že nutně chce rozjet kampaně na sociálních sítích, protože kamarád říkal, že to...
TOP 7 nejlepších světových reklam v roce 2020 (za mě) + bonus
Konec zvláštního roku 2020 je za námi... Inu, jednalo se skutečně o divno rok. Asi ve všech možných ohledech. O to větší prostor dostaly firmy pro tvorbu reklam, které pracovaly se zvláštností roku 2020. Která se vám líbí nejvíce? Dejte mi vědět. Apple...
Hlavní myšlenky z knihy Proč spíme, Matthew Walker – reading challenge #Y19B05
Je spánek důležitý? Já vím, že vám to rodiče vtloukali do hlavy od úplného dětství a vy jste je pravděpodobně neposlouchali. V knize Proč spíme od Matthew Walkera zjistíte jaký dopad může mít, pokud tělu nedopřáváte dostatek spánku. Taktéž se dozvíte co můžete získat,...
TOP 3 nejlepší světové vánoční reklamy roku 2020 (za mě) + bonus
Konec roku je za rohem a štědrovečerní hody za námi. Ideální čas připomenout si ty nejlepší světové vánoční reklamy roku 2020. Amazon https://www.youtube.com/watch?v=gQdLD6kk960&feature=emb_title Amazon umí dobře prodat emoce... Coca-Cola...
Jak vyzrát nad klesajícím organickým dosahem na sociálních sítích?
Píše se rok 2020. Rok mnoha změn. Zvláštní rok. Byť to v lednu vypadalo na klasiku, kdy zase budeme jako lidstvo lámat sportovní, finanční, ale i marketingové rekordy. Nic z toho se nekoná. Covid-19 nám všem ukázal, že stále jako lidstvo nejsme všemocní. A taky, že je...
Když začínáte s e-shopem, jaké řešení zvolit?
Na internetu existuje spousta návodů, tipů, triků, tutoriálů a dalších XYZ podkladů a materiálů, dle kterých se můžete rozhodnout, jak přistoupíte ke tvorbě e-shopu, když začínáte, případně pokud máte kamennou prodejnu a chcete skočit do velké online hry zvané...
Hlavní myšlenky z knihy Hluboká práce, Cal Newport – reading challenge #Y20B01
Kniha má přívlastek "pravidla pro soustředěný úspěch v roztěkaném světě" a to je to, co ji vystihuje. Autor Cal Newport je uznávaný spisovatel v oblasti produktivity v moderní době. Moderní doba nám klade spousty alternativ, kterým se můžeme věnovat místo kvalitní...
Jak drahé je zdarma, Dan Ariely – 8 hlavních myšlenek knihy – reading challenge #Y19B02
Dan Ariely je americký vědec, narozen v Izraeli. Vyučuje psychologii a behaviorální ekonomii na univerzitě v USA. Specificky se věnuje iracionálním rozhodnutím v ekonomice, ale i v osobním životě. Dan Ariely je autorem několika knih, které se všechny točí okolo tématu...
Covid-19 – ukázky, jak k pandemii přistoupily známé značky ve své marketingové komunikaci
S marketingem budete úspěšní, pokud cílové skupině předáte přidanou hodnotu. To může být forma informace nebo třeba pobavení. V marketingu platí pravidlo, čím jste relevantnější, tím máte větší šanci na úspěch, jelikož aktuálnost vašeho marketingu ukazuje, že se jako...
LinkedIn reklama v roce 2021, možnosti cílení v rámci placené propagace na LinkedInu
Spousty uživatelů platformy LinkedIn si uvědomuje, jak je tato sociální síť silná v rámci organického dosahu, který nebude trvat věčně. Čím dál tím více jedinců, ať už podnikatelů nebo zaměstnanců, začíná tvořit obsah, který je tou magickou formulí pro získávání...
Reklamy na roušky a respirátory – Google Ads, Sklik, Facebook Ads
Chtěli jste udělat reklamu na roušky a respirátory? Divíte se, že vám systémy zamítají tyto reklamy, nebo je nelze schválit? Divíte se správně, všechny tři hlavní PPC systémy zavedly jisté restrikce, aby omezily množství těchto reklam a taktéž zamezily zneužívání...
Jak připravit svůj e-shop na Vánoční nápor? 6 tipů, na které neradno zapomenout
Vánoce jsou období roku, kdy většina e-shopů / B2C podniků vydělá tolik peněz, jako v předchozích 9 měsících. O to víc je to umocněno tím, že je rok 2020, kdy jsme byli všichni svědky fenoménu zvaného Covid-19. Tento fenomém nás velice rychle naučil pracovat z domu na...
Zarovnání textu na webových stránkách a e-shopech
Je to už nějaký ten pátek, kdy jsem se komunity na LinkedIn ptal, jaké zarovnání textu na webu a e-shopu je správné. Dostalo se mi různých odpovědí a názorů, což mi prostě nedalo. A tak jsem začal dál brouzdat po internetu, abych přišel s odpovědí na tuto věčnou...
Restaurace, kavárna – návod, jak dělat marketing, pokud jsem restaurace nebo kavárna
Není to dlouho, co jsem se členů české LinkedIn komunity (tisícovky jedinců) zeptal, jak by si přestavovala, že by měla marketingově komunikovat jejich oblíbená kavárna nebo restaurace. Vznikl z toho doslova a do písmene návod na to, jak v roce 2020 dělat marketing,...
Nejlepší pracovní muzika pro lepší soustředění – 24 playlistů
Každý máme zřejmě svou oblíbenou hudbu na cvičení, na večerní pohodu, na romantickou večeři nebo třeba na party warm-up. Tyto všechny činnosti mají jedno společné, nevyžadují vaše soustředění na 100 %. I když... Věřím, že není radno podcenit správnou rozehřejvačku...
5 hlavních myšlenek z knihy Začněte s Proč – Simon Sinek – reading challenge #Y19B01
Simon Sinek je britsko-americký autor, motivační řečník a marketingový konzultant. Je autorem světových bestsellerů: „Začněte s PROČ“ (Start With Why), „Lídři jedí poslední“ (Leaders Eat Last) a „Objevte své PROČ“ (Find Your Why). Začněte s Proč - Simon Sinek Je první...
Vstávání brzo, i když se nechce
Vstávání brzo je jedna věc, se kterou už nějakou dobu bojuji. Přibližně od svého dětství. Avšak věřím, že v tom nejsem sám. Co říkáte, jak jde vám brzké vstávání z postele?
Moje manifesto
Už dlouho vím, o čem chci psát, ale chyběl mi ten finální krok, krok začít. Krok, který je ve dnešní společnosti tolik opomíjen, a přitom se jedná o fundamentální součást všeho, co v životě děláme.
NAPIŠTE MI
Na Vaše odpovědi odpovídám zpravidla do 24 – 48 hodin.
Čím více Váš dotaz specifikujete, tím je větší šance, že Vám odpovím rychle a správně.
Pro ty, kteří mi chtějí zavolat, jít se mnou na kávu nebo jít se mnou cvičit, prosím, specifikujte, které tři termíny jsou za Vás nejvhodnější.

Kontakt
- Adresa: Erbenova 436, Mladá Boleslav – 293 01
- IČO: 00767972, nejsem plátce DPH
- Bankovní účet: 43-4724640247/0100, vedený u společnosti Komerční banka a.s.
- E-mail: tomas@cernovsky.cz
- Tel.: +420723333859
Další zajímavé projekty
Pracujeme na tom…