Ať už se rozhodnete propagovat své výrobky či služby na jakékoli platformě, je výhodné oslovovat uživatele v celé hloubce, kterou marketingový trychtýř umožňuje. Nejenže vám to pomůže získat lepší představu o tom, jakým způsobem oslovovat uživatele, ale zjistíte také,...
e-commerce
E-shop: 5 nejlepších řešení, když začínáte s eshopem
Na internetu existuje spousta návodů, tipů, triků, tutoriálů a dalších XYZ podkladů a materiálů, dle kterých se můžete rozhodnout, jak přistoupíte ke tvorbě e-shopu, když začínáte, případně pokud máte kamennou prodejnu a chcete skočit do velké online hry zvané...
Jak připravit e-shop na Vánoční nápor? 6 tipů, na které neradno zapomenout nejen před Vánoci
Vánoce jsou období roku, kdy většina e-shopů / B2C podniků vydělá tolik peněz, jako v předchozích 9 měsících. O to víc je to umocněno tím, že je rok 2020, kdy jsme byli všichni svědky fenoménu zvaného Covid-19. Tento fenomén nás velice rychle naučil pracovat z domu na...
Zarovnání textu na webových stránkách a e-shopech: 6 tipů a ukázky
Je to už nějaký ten pátek, kdy jsem se komunity na LinkedIn ptal, jaké zarovnání textu na webu a e-shopu je správné. Dostalo se mi různých odpovědí a názorů, což mi prostě nedalo. A tak jsem začal dál brouzdat po internetu, abych přišel s odpovědí na tuto věčnou...
Marketing pro restaurace a kavárny – návod, jak ho dělat
Není to dlouho, co jsem se členů české LinkedIn komunity (tisícovky jedinců) zeptal, jak by si přestavovala, že by měla marketingově komunikovat jejich oblíbená kavárna nebo restaurace. Vznikl z toho doslova a do písmene návod na to, jak v roce 2021 dělat marketing...