Adblocky neboli blokátory reklam přináší dva úhly pohledu. Na jedné straně přináší uživatelům internetu komfort v podobě obsahu bez zbytečných reklam, na straně druhé představují komplikaci pro marketéry, inzerenty a weby, pro které reklama mnohdy představuje zásadní...
marketing
Personalizovaná reklama: 6 kroků pro efektivní on-line marketing
Většina firem, investujících do on-line reklam, očekává od kampaní co možná nejvyšší efektivitu. Inzerenti chtějí v rámci investic zasáhnout co nejširší část cílové skupiny, dosáhnout optimálního konverzního poměru, a to vše při minimálních nákladech. Jak toho...
Jak na SEO v roce 2022
SEO je zkratka z anglického označení Search Engine Optimization. Jako optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnosti se označují metody, které mají za cíl, aby se daná URL adresa zobrazovala na předních místech vyhledávačů. Získání přední pozice ve...
Jak psát texty v reklamě a marketingu: 9 tipů z praxe (příklady nejlepších a nejhorších textů)
Když se řekne “dobrá a špatná reklama”, většině z nás se asi vybaví televizní spoty, YouTube videa nebo slogany na billboardech. Tentokrát se ale zaměříme na texty v reklamě na sociálních sítích. Řekneme si, jakých zásad se při psaní reklamních textů na Facebooku a...
Chatboti: jak je správně používat v roce 2022
Většina velkých a moderních obchodů v online světe je již má. Ano, řeč je o chatbotech, kteří zvládnou vyřizovat různé dotazy zákazníku za vás a nejen to. Pojďme se dnes společně podívat na to, co vám chatbot může přinést do vašeho e-shopu a online podnikání. Co...
Marketingový trychtýř (funnel): jeho 6 fází aneb cesta zákazníka
Ať už se rozhodnete propagovat své výrobky či služby na jakékoli platformě, je výhodné oslovovat uživatele v celé hloubce, kterou marketingový trychtýř umožňuje. Nejenže vám to pomůže získat lepší představu o tom, jakým způsobem oslovovat uživatele, ale zjistíte také,...
TOP 10 sociální sítě: Kdo je používá a proč na nich propagovat svůj byznys?
Instagram pro přímý prodej i influencer marketing K nejpopulárnějším sociálním sítím patří Instagram s 1,3 miliardy uživatelů. U nás je to přes 3 miliony a nejpočetnější věkovou skupinou jsou mileniálové od 18 do 35 let. Kromě sdílení fotek a videí svých produktů tu...
Jak na podcast a marketing v roce 2022
Podcasty mohou být součástí obsahového marketingu nebo být použity k oslovování potenciálních klientů, interní komunikaci, HR, marketingu nebo budování komunity. Chcete ozvláštnit svůj marketing čerstvým formátem, který zajisté zaujme nejen vaše stávající zákazníky?...