Adblocky neboli blokátory reklam přináší dva úhly pohledu. Na jedné straně přináší uživatelům internetu komfort v podobě obsahu bez zbytečných reklam, na straně druhé představují komplikaci pro marketéry, inzerenty a weby, pro které reklama mnohdy představuje zásadní...
reklama
Personalizovaná reklama: 6 kroků pro efektivní on-line marketing
Většina firem, investujících do on-line reklam, očekává od kampaní co možná nejvyšší efektivitu. Inzerenti chtějí v rámci investic zasáhnout co nejširší část cílové skupiny, dosáhnout optimálního konverzního poměru, a to vše při minimálních nákladech. Jak toho...
Video reklama v onlinu: 8 tipů jak s ní být úspěšný
Video, nejsilnější trend současné on-line reklamy. Zařaďte ho do svého marketingového mixu! Video reklama v on-line prostředí zažívá v posledních letech naprostý boom. YouTube, TikTok a další kanály a sociální sítě orientované na videoobsah zaznamenávají nebývalou...
Reklamní formáty na Facebooku a Instagramu
Stejně tak, jak se sociální sítě staly nedílnou součástí běžného života, nalezly své pevné místo i v marketingových strategiích drtivé většiny firem a organizací. Disponují gigantickými počty aktivních uživatelů a inzerentům nabízí lákavé možnosti v podobě...
Cookieless future: 6 kroků, jak se připravit
Jako cookies (sušenky) se označuje malé množství dat, která server pošle internetovému prohlížeči, jenž je uloží do počítače či chytrého mobilu. V souborech jsou uloženy informace o aktivitě uživatele a mohou tak monitorovat zájmy zákazníka. Cookies se dají bez vědomí...
Reklama na Twitteru: jak na ní v roce 2022
Twitter je jednou z nejrozšířenějších sociálních sítí na světě. Založil ji v roce 2006 američan Jack Dorsey. Twitter je mikroblogovací platforma, která umožňuje uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. Tweety jsou textové...
Jak psát texty v reklamě a marketingu: 9 tipů z praxe (příklady nejlepších a nejhorších textů)
Když se řekne “dobrá a špatná reklama”, většině z nás se asi vybaví televizní spoty, YouTube videa nebo slogany na billboardech. Tentokrát se ale zaměříme na texty v reklamě na sociálních sítích. Řekneme si, jakých zásad se při psaní reklamních textů na Facebooku a...
Jak na podcast a marketing v roce 2022
Podcasty mohou být součástí obsahového marketingu nebo být použity k oslovování potenciálních klientů, interní komunikaci, HR, marketingu nebo budování komunity. Chcete ozvláštnit svůj marketing čerstvým formátem, který zajisté zaujme nejen vaše stávající zákazníky?...