reklama Archivy | Tomáš Černovský

reklama

Reklamní formáty na Facebooku a Instagramu

Reklamní formáty na Facebooku a Instagramu

Stejně tak, jak se sociální sítě staly nedílnou součástí běžného života, nalezly své pevné místo i v marketingových strategiích drtivé většiny firem a organizací. Disponují gigantickými počty aktivních uživatelů a inzerentům nabízí lákavé možnosti v podobě...

Cookieless future: 6 kroků, jak se připravit

Cookieless future: 6 kroků, jak se připravit

Jako cookies (sušenky) se označuje malé množství dat, která server pošle internetovému prohlížeči, jenž je uloží do počítače či chytrého mobilu. V souborech jsou uloženy informace o aktivitě uživatele a mohou tak monitorovat zájmy zákazníka. Cookies se dají bez vědomí...

Reklama na Twitteru: jak na ní v roce 2022

Reklama na Twitteru: jak na ní v roce 2022

Twitter je jednou z nejrozšířenějších sociálních sítí na světě. Založil ji v roce 2006 američan Jack Dorsey. Twitter je mikroblogovací platforma, která umožňuje uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. Tweety jsou textové...

Jak na podcast a marketing v roce 2022

Jak na podcast a marketing v roce 2022

Podcasty mohou být součástí obsahového marketingu nebo být použity k oslovování potenciálních klientů, interní komunikaci, HR, marketingu nebo budování komunity. Chcete ozvláštnit svůj marketing čerstvým formátem, který zajisté zaujme nejen vaše stávající zákazníky?...